رمان

  • ۰
  • ۰

شاید در شروع کتابخوانی و پاگذاشتن در مسیر تبدیل شدن به یک کتابخوان حرفه‌ای، هیچ‌چیز مهم‌تر از انتخاب کتاب‌های مناسب برای مطالعه نباشد. سوالی که معمولا توسط افراد در این مرحله مطرح می‌شود این است که چه کتابی بخوانم یا برای مطالعه از چه کتابی شروع کنیم و همانطور که در پست چگونه کتابخوان شویم گفتیم، اهمیت کتاب خوب خواندن کمتر از اهمیت کتابخوانی نیست.

اگر سوال شما هم این است که برای شروع چه کتابی بخوانیم ، این پست را تا آخر دنبال کنید. در این پست، کتابهایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند در مسیر شروع کتابخوانی برای شما مفید باشد. کتاب‌هایی که به احتمال زیاد برای شما جذاب است و شما را به مطالعه کتاب‌های بیشتر ترغیب می‌کند و معیارهای دیگری مانند حجم مناسب و نه چندان زیاد در آن رعایت شده است. البته هیچ‌وقت فراموش نکنید که ایده پیشنهاد کتاب تنها در ابتدای مسیر کتابخوانی می‌تواند به شما کمک کند و در ادامه این مسیر، این شما هستید که باید به سوال چه کتابی بخونم پاسخ بدهید و لیستی از کتاب‌های مورد نظر خود برای مطالعه را بر اساس نیازهایتان تهیه کنید. در این لینک قصد داریم راه کارهایی را به شما معرفی کنیم که چگونه خانواده خود را عاشق کتاب خواندن کنیم؟

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • info.sokar info.sokar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی